domingo, 5 de abril de 2015

TOTALITARISME

Bona tarda, avui toca explicar les dues últimes activitats, relacionades amb el totalitarisme, que vam fer per tancar el segon trimestre.

La primera activitat va consistir en que després de formular-nos aquesta pregunta: ”L’Estat Islàmic és un estat totalitarista?” Nosaltres havíem de buscar tota la informació per internet i a partir d’aquesta, havíem de fer la nostra resposta o més ben dit opinió.

Quan ja havíem acabat de fer la recerca, vaig arribar a la conclusió que l’Estat Islàmic era un estat totalitarista. Ja que complia gairebé totes les característiques dels sistemes totalitaristes, com per exemple les idees expansionistes, el partit únic o el culte a la violència entre d’altres.

La segona activitat que vam fer, es va dividir en dos parts. La primera part consistia a entrar en un blog i llegir un text que tenia com a títol “La banalitat del mal”. Aquest text era escrit per Hannah Arendt, alemanya i jueva que va viure en primera persona en l’alemanya nazi, i explicava la seva vida i opinió de tots els fets que van succeir en aquells temps.

Després d’haver-nos llegit el text, i haver escrit les idees principals que hi havíem trobat, vam passar a la segona part de l’activitat. Aquesta consistia a donar la nostra opinió sobre el que havíem llegit. Llavors vaig haver d’analitzar bastant bé el text per després donar una bona opinió, que finalment vaig trobar que la majoria d’idees, opinava igual que l’escriptora, tot i que en algunes discrepava.

Ja per acabar, vull donar la meva opinió sobre aquestes dues activitats. Jo crec que la primera activitat sobre l’Estat Islàmic va ser força entretinguda, ja que per la meva part no coneixia gaire bé aquest tema i em van semblar força interessant alguns temes que vam parlar. Finalment l’última activitat per mi va ser la més complicada. Sembla que donar una opinió no costi gaire, però realment costa bastant, ja que crec que per donar una bona opinió has de conèixer molt bé el tema i saber-ho relacionar amb temes anteriors que tenen referència. Ja per acabar només vull dir que durant tot el curs estem practicant les activitats d’opinió, i tot i que encara tinc  una mica de dificultat, crec que cada vegada o estic millorant.

GVG

No hay comentarios:

Publicar un comentario